torsdag 5 juni 2014

När en ängel knackar på vår dörr...

Jag kommer sakna köttfärssåsen du gjorde och behåller minnen av stunderna jag fått bo hos er, bilden av när du är ute och springer och din nyfikenhet av vad som händer runt omkring. Jag kommer sakna din lycka av att komma på middag och viljan att höra hur vi har det, titta på när ni buggade och så mycket annat jag har som minnen av dig i mitt liv. 
När en ängel kommer och hämtar oss vid vår dörr finns alltid minnen kvar som delas av andra, sorg och saknad men också skratt, glädje och lycka över att du varit med oss. Himlen är nu berikad med ännu ett hjärta.
Farväl moster!
Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Ledsen för er skull... Så fint skrivet Linda. Varma kramar till er ❤️

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera