måndag 11 augusti 2014

Supermåne och tystnad

Igår var det supermåne och jag gav mig tid att meditera. En kort stund bara för mig. Det är intressant när jag ger mig det så händer det alltid något. Ansikten som fladdrar förbi och skapar känslor. Idag kom 2 av dom tillbaka och nu längtar jag efter dom båda. <3
För mig är ensamhet väldigt viktigt har jag lärt mig sista året, jag som alltid sett mig som den sociala inser att jag är mer ensamvarg. Även bland andra... Jag har inte behov av att alltid träffa någon utan umgås mer med mig själv. Den sidan är som sagt ny för mig och jag brottas med det om vad som är sant. Att gå upp tidigt på morgonen utan att väcka någon annan bara för att höra tystnaden och ut och gå i morgonljuset för att möta dagen. Det får mig att må bra, må gott ända in i själen.
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar