onsdag 10 september 2014

Supermånens effekt...

Hur många har missat årets sista supermåne? I morse vaknade jag när den var som starkast och jag kan inte annat än säga att den påverkar mig. Egentligen har jag inte haft så svårt att sova, tvärtom, jag har varit jättetrött och lagt mig tidigt ett par kvällar nu. Skillnaden är hur jag vaknar....
Jag vaknar med känslan av ett gränsland, en illusion, och att fått känna av något som inte syns med ögat. En förvirring i där jag är och en fundering var jag varit.
Känns det igen?

Det verkar som om just denna supermåne påverkat mångas ilska och känslor runt att vara arg.  Jag har mött många sura personer senaste 2 dagarna, snäsiga människor som annars är vänliga. En del står bara tysta som om dom inte känner igen sig. Och när jag precis läste Malin Berghagens blogg så förstod jag att jag inte är ensam att märk det.

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar