lördag 20 juni 2015

Själsfrände

Jag har länge funderat på vad och vem ens själsfrände är. Ju mer jag läser desto klarare blir det och är helt övertygad över att alla har en själsfrände men ibland blundar vi av rädsla och missar det. Rädslan över alla starka känslor som finns runt personen som kan skrämma för att dom är just så starka och intensiva. Jag tror även att det finns tidigare liv inblandat och just därför finns en känsla av att känna igen eller få känslan av att redan känna varandra. 
Jag mötte min i en meditation jag gjorde i maj då jag fick gå tillbaka och möta någon som varit otroligt viktig för mig. Som gav mig ledande ord på vägen och visade mig vad som händer när vi är nära varandra i detta livet vi lever nu.
Lite spännande är det allt,
Vill du läsa mer om själsfränder? Jag kan varmt rekommendera denna länk och läsa lite längre ner på sidan. 
/Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar