söndag 28 juni 2015

Blommans budskap i en dröm

Vi är 3 st som träffats en längre tid för att följa varandras utveckling i andlighet och i livet. Och när vi möts känner jag att vi även delar energier med varandra. Vi hyser stor respekt för varandra och jag känner mig hel i deras närhet. Ofta finns dom i tankarna och när det gått en tid får jag sådan saknad. Jag vet att dom alltid finns där hos mig och jag hos dom, i natt blev det väldigt tydligt.

Idag när jag vaknar är det tidigt, det är en dröm som väcker mig svettig och tårögd. Som många nätter senaste tiden har jag tydliga drömmar som påverkar mig starkt. Och alla går ut på samma sak mer eller mindre. Ett möte med någon som finns i mina tankar just nu.

Denna natten är dock lite annorlunda, jag får hjälp v dessa två vackra kvinnor som ger mig en förståelse och stöd i mötet. Dom omger mig med kärlek och ljus för att jag ska ta modet för att göra det som ska göras.

Och det första jag tänker på när jag vaknar är en bild från midsommar och för mig som tror på att tecken talar slår jag upp dessa vackra blommor för att se vad dom säger. (ibland är det bättre att söka svaret än att tänka själv)

Midsommarblomster: Din dröm är sann. Visdom; Min dröm är en sann dröm. Jag tror på min dröm.

Smörblomma:Tro på allt du gör. Visdom; Jag vet att jag klarar av det här. Jag är tillräcklig. Det är lätt för mig att .....

Ormbunke: Du kan skapa dina egna möjligheter. Visdom; Med min kraft skapar jag mig ett bra liv. Jag skapar de möjligheter jag behöver.

Idag ska jag äta lunch med en av dom och trots att vi inte är alla ska det bli så skönt att få se vad som händer just nu.

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar