söndag 26 juli 2015

Förändring, sanning och kreativa tankar

Jag har pratat många gånger om att jag är inne i en förändring. Och det är för mig en lång resa, jag tror dock inte att det finns ett slut på denna.
Jag är inne i en fas där jag behöver gå från klarhet till klarhet, där vissa saker får går vidare och andra förstärkas. Relationer som byggs och andra försvinner. Det ger såklart en känsla av förvirring och oro.
Det gäller att hålla fokus på rätt väg och inte välja nya hela tiden. Det är just fel val som tar så mycket energi. Jag har nog aldrig varit så trött som jag är just nu. Tappen på ork är otroligt stora men som tur är vet jag att det går över tillslut. Min ena sida är full av kreativa tankar och det är just det som kommer få ta min tid en stund i min vardag. Det är en viktig sida hos mig, det är att uttrycka mig i både färg, form och text. I den universella förändringen som håller på just nu är det för mig otroligt viktigt att öppna denna sidan ännu mer hos mig. Det handlar ju om att vara sann till sig själv. 
/Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar