lördag 4 juli 2015

Släppa på det som behövs

Idag möttes vi ett helt gäng kvinnor och en man vid havet, på bryggan, i solen för att yoga in oss på morgonen.
Beachyoga där vi får stretcha ut våra kroppar och hitta lugnet. Vattnet hjälper mig verkligen att komma in i flowet och där får vi en uppgift att släppa på något som inte ska vara där. Vi har alla ett liv som skapat olika erfarenheter och händelser. Att ha den stunden att hitta vissa delar som inte ska vara det, lämna till vågorna och andas ut är för mig en gåva. Jag hade svårt att känns vart jag hittade mitt men visst finns dom små knutarna där. Små dumheter som jag vill släppa på. Att fullmånen påverkat mig stort denna gång har en del i det. Släppa,  skala av och finna små askar av vad som är jag.

Namaste/
Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar