onsdag 22 juli 2015

Yoga i Gladsax

Vi ska fokusera på balans idag. Ingen prestation och inte utmana mer än vad som känns bra. Det var det som Eva i Gladsax började morgonen på yogastudio Shiva. Det har blivit lite en grej för mig, att besöka studios när vi ändå är borta.
Hon hade precis tagit emot oss i det lilla köket i skånelängan och jag och min fina vän Monika hittade snabbt till rätta i rummet. Miljön var helt fantastisk och även om yogan fokuserar på det inre så kan jag utan problem säga att detta gör allt ännu bättre.
För mig är vackra miljöer bomull för själen. Passet vi gjorde var lugnt och helt underbart. Monika har turen att kunna åka dit igen, själv kan jag bara tacka dig Eva för en så härlig start på dagen och en önskan att vi ses nästa år igen.
Namaste,
Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar